عيد فطر

عيد است و دلم خانه ي ويرانه بيا
اين خانه تكانديم ز بيگانه بيا
يك ماه تمام ميهمانت بوديم
يك روز به مهماني اين خانه بيا
در غروب رمضان طلوع عيد اميدي دوباره است
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۰۶/۲۹ ساعت 16 توسط منتظر
|
ما منتظر سوم شخص غایبی هستیم که از همه ی ما حاضرتر است...